Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014

Ελληνικά ακουστικά βιβλία και ραδιοφωνικό θέατρο

 Ένας αληθινός "παράδεισος"ακουστικών βιβλίων και ραδιοφωνικών,θεατρικών έργων!




Με χαρά σας παρουσιάζω ένα εκπληκτικό site,με άφθονα ακουστικα,ελληνικά(παρακαλώ)βιβλία και με θεατρικά έργα,έτσι όπως προσαρμόστηκαν για το ραδιόφωνο τις δεκαετίες 60' με 70',κυρίως.Στον συγκεκριμένο ιστότοπο μπορείτε να ακούσετε και καλή μουσική,αφού διαθέτει πάμπολα μουσικά κομμάτια για όλα τα γούστα.Τι άλλο θέλετε για μια ηρεμη βραδιά στο σπίτι;Την τηλεόραση έτσι όπως κατάντησε,την βαρεθήκαμε πια όλοι και έτσι η καλύτερη λύση που μπορώ να σας προτείνω είναι το isobitis.com.Κάντε κλικ στον σύνδεσμο και περιηγηθείτε στο μοναδικό αυτό site.







Το πιο υπέροχο απ'όλα είναι πως εδώ θα βρείτε μια μεγάλη γκάμα απο ελληνικά ακουστικά βιβλία.Απολαύστε έργα ελλήνων και ξένων συγγραφέων ακούγοντας τα στο i-pod ή το κινητό σας.Το κατέβασμα είναι τόσο απλό που δεν θα σας δυσκολέψει καθόλου.Το isobitis είναι,ίσως,το μόνο site που προσφέρει τόσα πολλά ακουστικά βιβλία διαβασμένα στα ελληνικά.Η πλειοψηφία των βιβλιοφάγων εκεί έξω θα το λατρέψει.Τα ομιλούντα βιβλία,διαβασμένα στα ελληνικά(το τονίζω) θα τα βρείτε εδώ .Θα συναντήσετε σπουδαία λογοτεχνικά έργα απο μεγάλους κλασσικούς και σύγχρονους συγγραφείς απο Ντίκενς έως και Στήβεν Κίνγκ,δηλαδή βιβλία για κάθε γούστο και στιγμή.

Απο θεατρικά έργα προσαρμοσμένα για το ραδιόφωνο διαθέτει πάνω απο χίλια στη συλλογή του το isobitis.Βρείτε τα εδώ και καλή σας απόλαυση!

14 σχόλια:

  1. Καλησπέρα κι από εδώ (ανακάλυψα το blog από ένα μήνυμά σου στο youtube)!
    Το site που παρουσίασες το είχα βρει μια φορά τυχαία, όμως δεν το αποθήκευσα και τελικά το ξέχασα. Να 'σαι καλά που μου το θύμισες, γιατί είναι πραγματικός θησαυρός.
    Έχεις κάνει μια ωραία δουλειά εδώ! Καλή συνέχεια, θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Να'σαι καλά και καλή επιτυχία σε ότι κάνεις και εννοείται πως θα τα ξαναπούμε!

      Διαγραφή
  2. Σ'ευχαριστούμε πολύ,Αννέτα!Αυτό το site είναι πραγματικός θησαυρός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό blog! Εψαχνα στο google να βρω φωνητικά βιβλία γθα την μητέρα μου που λατρεύει το διαβασμα αλλα που λόγω ηλικίας δεν μπορει να διαβασει πια. Είναι μια καλή ιδέα οχι μονο για μεγάλες ηλικίας ατομα αλλά και νεα άτομα με προβλημα όρασης. Εύχομαι τα καλυτερα. ΥΓ Βέβαια κόλησα και εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστουμε οντως για το site. δεν εχω καταφερει ομως να κανω εγγραφη για τα ομιλουντα βιβλια.....μπορεις κανεις να μου πει? ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει να περιμένετε να εγκριθεί η εγγραφή σας από τον διαχειριστή και να σας στείλει τον προσωπικό σας κωδικό.

      Διαγραφή
  5. ευχαριστουμε οντως για το site. δεν εχω καταφερει ομως να κανω εγγραφη για τα ομιλουντα βιβλια.....μπορεις κανεις να μου πει? ευχαριστω πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πρέπει να περιμένετε να εγκριθεί η εγγραφή σας από τον διαχειριστή και να σας δωθεί ο προσωπικός κωδικός εισοδου

      Διαγραφή
    2. Θα πρέπει να περιμένετε να εγκριθεί η εγγραφή σας από τον διαχειριστή και να σας δωθεί ο προσωπικός κωδικός εισοδου

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ για την προώθηση της σελίδας Αννέτα. Ο google δουλεύει πολύ καλά, μιας και ψάχνοντας κάτι άσχετο έπεσα πάνω στο μπλογκ σου. Εκανα κλικ και ανακάλυψα τα γραφόμενα σου. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα καλά σας λόγια και να σας αποκαλύψω πως πολύ σύντομα θα δείτε στη σελίδα των θεατρικών έργων μια νέα μορφή με δυνατότητες που θα σας βοηθήσουν πολύ στην πιο εύκολη χρήση της. Η αναζήτηση και οι κατηγορίες των έργων είναι λίγα απ' τα νέα στοιχεία που θα βρείτε. Εννοείται πως θα μπει και νέο υλικό και τα θεατρικά θα ξεπεράσουν τα 1500. Λίγη υπομονή και όλα αυτά σε λίγο στις οθόνες σας. Ευχαριστώ και πάλι Αννέτα. Νεκτάριος Παπαχρήστος www.isobitis.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις ευχαριστούμε για τις αναρτήσεις σας και τον ωραίο ιστότοπο που φτιάξατε.Έχω κολλήσει απίστευτα με τα ηχητικα βιβλία καθώς ο χρόνος μου,λόγω δουλειάς είναι πολύ περιορισμενος κι έτσι ακούω τα αγαπημένα μου βιβλία κάνοντας και άλλα πράγματα ταυτόχρονα,μαγείρεμα,ψώνια και χίλια δυο άλλα.Ευχαριστουμε και πάλι!

      Διαγραφή
    2. Εμεις ευχαριστούμε για τις αναρτήσεις σας και τον ωραίο ιστότοπο που φτιάξατε.Έχω κολλήσει απίστευτα με τα ηχητικα βιβλία καθώς ο χρόνος μου,λόγω δουλειάς είναι πολύ περιορισμενος κι έτσι ακούω τα αγαπημένα μου βιβλία κάνοντας και άλλα πράγματα ταυτόχρονα,μαγείρεμα,ψώνια και χίλια δυο άλλα.Ευχαριστουμε και πάλι!

      Διαγραφή
  7. Αννετα γεια σου. Ειμαι ενθουσιασμενη με τον ιστοτοπο σου.Προσπαθω να εγγραφω στο isobitis για ελληνικα βιβλια αλλα δεν δεχεται τους χαρακτηρες του ονοματος μου. Μπορεις να με βοηθησεις σε παρακαλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλα μου,γεια σου,σε ευχαριστω για τα θερμά σου λόγια.Έχω την εντύπωση πως για να γραφτεί στον isobitis πρέπει να κάνεις την εγγραφή στη φόρμα και ο διαχειριστής θα σου στείλει με mail τον προσωπικό σου κωδικό.Εγώ έτσι έκανα και πέτυχε.Καλή επιτυχία,αν δεν τα καταφερεις μπες μέσω facebook στη σελίδα θέατρο,ομιλούντα βιβλία(audio books),οι ανθρωποι του της σελίδας θα σε ενημερωσουν

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...