Τρίτη, 8 Απριλίου 2014

Κινηματογραφικές και λογοτεχνικές ατάκες-Μέρος β'


Αγαπημένες φράσεις κλειδιά απο ταινίες και μυθιστορήματα


Αγαπητοί μου φίλοι,επανέρχομαι,με το β'μέρος του αφιερώματος μου στις ατάκες που όλοι,λίγο πολύ αγαπήσαμε απο ταινίες και βιβλία.Η ατάκα είναι το αναγνωριστικό σημάδι ενος έργου και συντελεί σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία ή την αποτυχία του.Ας ξεκινήσουμε,λοιπόν:


Λογική και ευαισθησία-Τζέην Όστεν




"
"Έρχομαι εδώ χωρίς καμμία προσδοκία,μόνο για να δηλώσω,τώρα που μπορώ,ότι η καρδιά μου είναι και θα είναι για πάντα δική σας"


 

 Υπερηφάνεια και προκατάληψη-Τζέην Όστεν





"Θα μου επιτρέψετε να σας πώ πόσο πολύ σας θαυμάζω και σας αγαπώ"
-κος Ντάρσυ



Τζέην Έυρ-Σαρλότ Μπροντέ




"Σου ζητώ να περάσεις τη ζωή σου στο πλευρό μου-να γίνεις,ο δεύτερος εαυτός μου και ο καλύτερος σύντροφος μου επι γης."
-Έντουαρντ Ρότσεστερ



Οι άθλιοι-Βίκτορ Ουγκό



 "Δεν είναι τίποτα να πεθάνεις.Είναι τρομερό να μη ζεις"


Τιτανικός του Τζέημς Κάμερον



Ρόουζ:Πετάω,Τζακ!Πετάω...



Ψυχώ του Άλφρεντ Χίτσκοκ




Νόρμαν Μπέιτς:Όλοι τρελαινόμαστε λιγάκι μερικές φορές.Εσείς;
Μάριον Κρέιν:Ναι.Μερικές φορές μια φορά είναι αρκετή.




Ο Μονομάχος του Ρίντλεϊ Σκότ



Κόμμοδος:Γιατί δεν αποκαλύπτεται ο ήρωας και να μας πει το αληθινό του όνομα;
Μάξιμος:Το όνομα μου είναι Μονομάχος.



Ο κόμης Μοντε Κρίστο του Αλέξανδρου Δουμά





"Ολόκληρη η ανθρώπινη σοφία περικλείεται σε αυτές τις δύο λέξεις-"Υπομονή και ελπίδα."



Η έκτη αίσθηση του Μ.Νάιτ Σιάμαλαν



Κόουλ Σίαρ:Βλεπω πεθαμένους.Περπατούν σαν κανονικοί άνθρωποι.Δεν βλέπουν ο ένας τον άλλο.Βλέπουν μόνο αυτό που θέλουν να δουν.Δεν ξέρουν ότι είναι πεθαμένοι.



Quills:Η πένα της αμαρτίας του Φίλιπ Κάουφμαν




Αββάς Ντε Κούλμιε:Υπάρχουν συναισθήματα που δεν πρέπει να εκφράζουμε.
Μαντλεν Λε Κλερκ:Γιατί όχι;
Αββάς Ντε Κούλμιε:Μας ωθούν να συμπεριφερόμαστε με ανάρμοστους τρόπους.



Σέρλοκ Χόλμς του Άρθουρ Κόναν Ντόυλ



"Στοιχειώδες,αγαπητέ μου Γουάτσον!"


Για άλλη μια φορά σας χαιρετώ και περιμένω και τις δικές σας αγαπημένες ατάκες.Ως την επόμενη φορά,να είστε όλοι καλά και να περνάτε τέλεια!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...