Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2014

Κινηματογραφικές και λογοτεχνικές ατάκες-Μέρος α'

 Αγαπημένες φράσεις-κλειδιά απο ταινίες και μυθιστορήματα


Πολλές φορές αυτό που μένει απο ένα βιβλίο ή μια ταινία είναι οι ατάκες,οι οποιες μπορούν,άνετα,να χαραχτούν στη μνήμη και να επαναχρησιμοποιηθούν εκατοντάδες χιλιάδες φορές απο θαυμαστές των εν λόγω βιβλίων ή ταινιών.Η ατάκα δίνει ταυτότητα σε ένα έργο και μπορεί να συγκινήσει,να διασκεδάσει,να ανατριχιάσει αλλά και να τρομάξει τον θέατή ή τον αναγνώστη,άλλωστε αυτός είναι ο σκοπός της.Η ατάκα είναι μια φράση,σύντομη κυριώς,που πάντα έχει κάτι να πει ή να τονίσει και που καταφέρνει πάντα να κάνει αίσθηση,με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.Ας πάμε να δούμε,λοιπόν,μερικές απο αυτές,στο πρώτο μέρος του αφιερώματός μου:

Άννα Καρένινα-Λέων Τολστόι



 "Σ'αγαπούσα πάντα,και όταν αγαπάς κάποιον,τον αγαπάς ολόκληρο,όπως ακριβώς είναι,και όχι όπως θα ήθελες εσύ να είναι"




Braveheart



" Γουίλιαμ Γουάλας:Υπάρχει μια διαφορά μεταξύ μας.Εσύ νομίζεις πως ο λαός αυτής της χώρας υπάρχει για να σου εξασφαλίσει μια θέση.Εγώ νομίζω πως η θέση σου υπάρχει για να εξασφαλίσεις σε αυτούς τους ανθρώπους την ελευθερία τους.Και εγώ θα φροντίσω να την έχουν."


Όσα παίρνει ο άνεμος-Μάργκαρετ Μίτσελ



 "Σκάρλετ Ο'Χάρα:Ρετ,Ρετ...Ρετ,αν φύγεις,που θα πάω;Τι θα κάνω;
Ρετ Μπάτλερ:Ειλικρινά,αγαπητή μου δεν δίνω δεκάρα."


Τζέην Έυρ-Σαρλότ Μπροντέ




 "Κάνε με ευτυχισμένο και θα σε κάνω κι εγώ!"



 "-Είναι το σχήμα της!Είναι το μεγεθός της!
-Και αυτή είναι η φωνή της!Είναι ολόκληρη εδώ και η καρδιά της το ίδιο!!!"


Quills:Η πένα της αμαρτίας

 "Σ'αγαπώ,Μαντλέν,σαν παιδί του Θεού!"



 "Μαντλέν:Πως μπορούμε να ξέρουμε ποιος είναι καλός και ποιος κακός;
Κουλμιέ:Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προστατεύουμε τον εαυτό μας απο τη διαφθορά"


SAW



 "Γειά σου,Άνταμ,θέλω να παίξω ένα παιχνίδι"


Άρωμα Γυναίκας



 "Συν/χης Φράνκ Σλέιντ:Δεν ξέρω αν η σιωπή του Τσάρλι ,σήμερα εδώ, είναι σωστή ή λάθος:Δεν είμαι ούτε δικαστής ούτε ένορκος:Μα σας λέω αυτό:Δεν θα ξεπουλήσει κανένα για να εξαγοράσει το μέλλον του!"


Η σιωπή των αμνών




 Χάνιμπαλ Λέκτερ:Ακόμα ξυπνάς κάποιεςφορές,έτσι δεν είναι;Ξυπνάς στο σκοτάδι και ακούς το ουρλιαχτό των αμνών.
Κλαρίς Στάρλινγκ:Ναι.



Σκοτεινό Χωριό



 Άιβι Γουόκερ:Όταν παντρευτούμε,θα χορέψεις μαζί μου;Μου αρέσει πολύ ο χορός.Γιατί δεν λές τι έχεις στο μυαλό σου;
Λούσιους Χαντ:Γιατί εσύ δεν σταματάς να λες τι έχεις στο δικό σου(μυαλό);Γιατί πρέπει να οδηγείς,όταν θέλω εγώ να οδηγώ;Αν θέλω να χορέψω,θα σου ζητήσω να χορέψουμε.Αν θέλω να μιλήσω,θα ανοίξω το στόμα μου και θα μιλήσω"

Ανεμοδαρμένα Ύψη




 "Νέλλη,ΕΙΜΑΙ ο Χήθκλιφ"



 "Γιατί πρόδωσες την καρδιά σου,Κάθυ"



Μικρός Πρίγκιπας-Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ





"-Γιατί πίνεις;
-Για να ξεχάσω
-Τι να ξεχάσεις;
Οτι...πίνω!"



Αυτά,ως προς το πρώτο μέρος.Θα είμαι σύντομα κοντά σας για το δεύτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...