Τετάρτη, 1 Ιανουαρίου 2014

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους.Ας είναι το 2014 έτος ευημερίας,υγείας,χαράς και ευτυχίας για όλο τον κόσμο και παιδιά,ας γελάσουμε λιγο περισσότερο φέτος.Ας μείνουν τα βάσανα και οι στενοχώριες πίσω στο 2013!!!


Το Annete's blog σας περιμένει και φέτος για πολλές συζητήσεις,σχόλια και παρατηρήσεις.Ευχαριστώ όλους όσους διαβάζουν και στηρίζουν το "ταπεινό"και νεοσύστατο μπλογκ μου με ιδιαίτερες ευχαριστίες στη φίλη μου Αλίκη απο το "Η Αλίκη στη χώρα των βιβλίων"μπλογκ.Αλίκη μου,να'σαι καλά και χρόνια σου πολλά.Ευχαριστώ επίσης την Αναστασία Λεβ.για τις πολύτιμες συζητήσεις και μερικά απο τα θέματα που μου ενέπνευσαν αυτές.Αναστασία,χρόνια σου πολλά,ευχαριστώ που είσαι μια απο τις πιο πιστές αναγνώστριες των αναρτήσεων μου.

 

Χρόνια πολλά και πάλι σε όλους!!!! 

 

4 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά και καλή χρονιά Αννέτα, σου εύχομαι κι εγώ να έχεις μια πολύ δημιουργική χρονιά, να μεγαλώσει κι άλλο το μπλογκ σου και να αποκτήσεις πολλούς πολλούς νέους αναγνώστες!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ και πάλι,Αλίκη μου και για τη βράβευση βεβαίως βεβαίως!!

      Διαγραφή
  2. Αννέτα χρόνια πολλά!!! Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!!! Εύχομαι κάθε επιτυχία στο μπλόγκ σου!!! Περιμένουμε και φέτος τις δημοσιεύσεις σου με ανυπομονησία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ θερμά για τη στήριξη.Καλή Χρονιά να έχουμε!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...