Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2013

Οι περιπέτειες του Σέρλοκ Χόλμς (λίστα αναπαραγωγής)

Ακούστε εδώ τις "Περιπέτειες του Σέρλοκ Χόλμς" του Σερ Άρθουρ Κόναν Ντόυλ σε στυλ ακουστικού βιβλίου:




Αγαπητοί μου φίλοι,οι παραπάνω ηχογραφήσεις αφορούν μια προσπάθεια μου να διαβάσω τις περιπέτειες του Σέρλοκ Χόλμς σε στύλ ακουστικού βιβλίου.Ελπίζω η προσπάθεια μου να μην σας αφήσει αδιάφορους.Περιμένω τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.Θέλω να σας ενημερώσω ότι τα βίντεο αυτά μπορείτε να τα βρείτε και στο κανάλι μου στο youtube.Ευχαριστώ εκ των προτέρων και όπως πάντα περιμένω τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας!!!Ακολουθείστε τα παρακάτω links και καλή σας ακρόαση!!!!!!!!!!

Λίστα των περιπετειών του Σέρλοκ Χόλμς σε links

4 σχόλια:

  1. Τί ωραία ιδέα! Συγχαρητήρια Αννέτα μου! Εξαιρετική η δουλειά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ,Αλικάκι.Να'σαι καλά και να περνάς τέλεια.Ελπίζω οι ηχογραφήσεις μου να σε κεντρίσουν να ξεκινήσεις να διαβάζεις αστυνομική λογοτεχνία,σύντομα!

      Διαγραφή
  2. μπράβο σας, εξαιρετική ιδέα. Φανατικη των αστυνομικών βιβλίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ θερμά.Ελπίζω να φάνω αντάξια των προσδοκιών σας!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...